Makeup Revolution ICONIC 1 - step by step + swatche

7/18/2014



Hej :)


Dziś post, w którym pokażę Wam kolejną paletę firmy Makeup Revolution
ICONIC 1 - czyli kolejną kopię palet Urban Decay - tym razem NAKED 1










SWATCHE...








Niżej podaję Wam odnośniki do wcześniej pokazywanych palet z serii ICONIC...
** ICONIC 2 <klik>  oraz  ** ICONIC 3 <klik>


Palety znajdziecie m.in na puderek.com.pl


----------------


Przygotowałam dla Was dwa przykładowe makijaże wykonane paletą,
jeden z nich zobaczycie w formie 'krok po kroku', więc zapraszam do poczytania ;)






Step by Step...




Opis kroków:

Przed przystąpieniem do makijażu oka - na twarz nałożyłam puder BenNye (FAIR), podkład (Revlon Buff) zmieszany z rozświetlającą bazą (Oriflame Giordani) oraz korektor L'oreal TRUE MATCH (Ivory). Brwi zaznaczyłam kredką BROW WIZ Anastasia Beverly Hills (Ash Blonde) oraz cieniem do brwi (INGLOT 360).



step 1 - na całą powiekę ruchomą nakładamy brązowy metaliczny cień (nr.8)


step 2 - załamanie powieki zaznaczamy matowym brązem (nr.5)


step 3 - powiekę dolną zaznaczamy dwoma odcieniami złota - od zewnętrznej strony ciemniejszym (nr.7), a od wewnętrznej jaśniejszym (nr.6)


step 4 - malujemy kreskę czarnym żelowym eyelinerem (Maybelline) oraz zaznaczamy linię wodną oka na czarno (AVON SuperShock) 


step 6 - Tuszujemy rzęsy czarnym tuszem (AVON SuperSHOCK black) oraz doklejamy pasek sztucznych (Ardell Demi Wispies).



A. 

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Piękny, mam paletkę więc będę próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paleta jak i makijaż prezentują się bosko :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. coraz bardziej mnie te ich kosmetyki interesują!! W końcu i ja się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. paletka prezentuje się całkiem nieźle, a makijaże jak zwykle cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makijaż ale paleta jakoś mnie nie przekonuje, wole osobne cienie z inglota ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam szminki tej firmy i muszę przyznać,że to świetna firma. Pigmentacje mają cudną

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny :)
    Bardzo kusi mnie ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ICONIC 1 śliczna paleta <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny makijaż :) Zastanawiam się między ICONIC 1 a 2, którą byś bardziej poleciła dla dziewczyny o lekko ciemniejszej karnacji z zielonymi/piwnymi oczami?

    OdpowiedzUsuń
  10. przecudowna paletka :) Zapraszam Cię serdecznie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądam

Archiwum